• sözlük kızlarının strateji oyunu oynayamaması

    34.
    an itibariyle twitch'te çok hoş bi' çek kızı eycof oynuyor. bizim kezolar ne yapıyordur acaba? elinde telefon 23486234982324 tane foto çekip en güzel çıkanı instaya atma peşindedir ne yapacak. geri zekalılar ya ahah. evet.
    3 ... aklakara
  • sevdiğime yürüyen sözlük kızı

    6.
    lilith falan takılıp da kezo olmayan tek bi' kişi yok amk bu sanal alemde. evet.
    2 -1 ... aklakara
  • simge barankoğlu

    176.
    taş taş. evet.
    1 ... aklakara
  • sözlük kızlarının eleştiriyi kabullenememesi

    15.
    leş halleri yüzlerine vuruldukça kuduruyolar. neymiş bu hazımsızlık anlamadım ki. evet.
    1 -1 ... aklakara
  • aklakara

    131.
    merhaba kezolar. kanalıma hoşgeldiniz. ben isim vermeden kezolara sövüyorum size n'oluyor. yazık bi' yaranız var herhalde. hadi eyv.
    2 -1 ... aklakara
  • sözlük kezolarının delice kıskandığı güzel kızlar

    1.
    her güzel kadının başlığı altında istenmeyen tüy gibi biten sözlük kezolarının deliler gibi kıskanç olduklarının ispatı. şimdi bakıyosun hande erçel, simge barankoğlu, hande erçel, serenay sarıkaya, aleyna tilki, hande erçel, barbara palvin, yasemin kay allen, hande erçel, stoya, hande erçel gibi taş hatunların başlığı altında kıskançlıklarını kusuyolar. yazık valla. hadi eyv.
    3 -5 ... aklakara
  • slav olmanın havalı olması

    3.
    r*slar tarafından sikilip atılan b*lkan h*lklarının sendromudur. sikildikçe havalı oluyolar amk. evet.
    -2 ... aklakara
  • güzel kızların başlığına girilen kezo entryleri

    1.
    hemen hemen tüm s*zlüklerde görülen entryler. şimdi bakıyosun hande erçel, serenay sarıkaya, hande erçel, merve boluğur, simge barankoğlu, hande erçel, yasemin kay allen, aleyna tilki, hande erçel, barbara palvin, hande erçel gibi güzel kızların başlıkları altında s*zlük k*zolarının buram buram kıskançlık ve kezoluk kokan entryleri cirit atıyor. bu k*zoların ağır kıskançlıkları oldukça eğlenceli olmasına rağmen, kaliteleri hakkında da bilgi verir. yani olmayan kaliteleri. hadi eyv.
    -1 ... aklakara
  • hiç ilgi orospusu erkek olmaması

    22.
    erkekliğin kodlarında böyle eziklikler yoktur. evet.
    1 -1 ... aklakara
  • sözlük kezolarını çıldırtacak bir şey bırak

    20.
    sözlük kezolarını çıldırtacak bir şey bırak öğmceeeek. hadi eyv.
    1 -1 ... aklakara
  • türkçü oğlan ile kürtçü kızın evliliği

    8.
    türkçü oğlanın kürtçü kızı evire çevire tövbest. evet.
    -2 ... aklakara
  • hande erçel

    771.
    asaletin sözlükteki karşılığı. paçoz sözlük kezolarının asla ulaşamayacağı bir tahtta oturan kraliçe. hande erçel hadi eyv.
    -3 ... aklakara
  • tek bildiği duyar kasmak olan sözlük kezosu

    3.
    -çok üzülüyorum (dünyanın anası sikilirken verdiği tepki)
    -sana ne karışamazsın!!11 (orospu gibi giyinen kadın eleştirilince)
    -bayan değil kadın!!1bir (kadınların bütün sorunlarına verdiği tek tepki)
    -batsın bu dünya (afrikada çocuklar açlıktan ölürken bulduğu müthiş çözüm)

    ve daha niceleri gibi vasatlık akan duyarların anası kezolardır. bi' özgün fikir koyun ortaya be. sözlüğün içine ettiniz. hadi eyv.
    3 -2 ... aklakara
  • sözlük kızlarının strateji oyunu oynayamaması

    31.
    voobly'de bakıyosun ingiliz, alman, danimarkalı kızlar çatır çatır eycof oynuyor bizim kezoların oynayabildiği en komplike oyun tetris aq. evet.
    1 -1 ... aklakara
  • kadın beyninin yetersiz oluşu

    44.
    her ne kadar kabul etmeseler de gerçektir. ayrıca yıl olmuş 2018 hala zekanın anneden geçtiğini iddia eden var amk. evet.
    1 -4 ... aklakara
  • kadınların bilime katkısı

    39.
    0'dan 1 katre falan fazladır. b*yanların beyni bilim üretmeye uygun değildir. evet.
    -1 ... aklakara
  • kadınlardaki erkeğine köle olma içgüdüsü

    32.
    sosyal hayatta ne kadar inkar etseler de yatakta bu yönlerini asla gizleyemezler. kalçalarının tokatlanmasından veya saçlarının çekilmesinden hoşlanmayan k*dın yoktur. hepsi yatakta erkeği tarafından yönetilmek ve erkeğine teslim olmak ister. bu k*dınlar için bi' tercih değil içgüdüdür. evet.
    4 -1 ... aklakara
  • hiç ilgi orospusu erkek olmaması

    18.
    ilgi orospuluğu k*dın cinsine ait bi' hastalıktır. üstün erkek cinsinin böyle saçmalıklara ihtiyacı yoktur. evet.
    4 -6 ... aklakara
  • bekaretten konu açılınca sinirden çıldıran kız

    45.
    mevcut durumu hakkında fikir veren kızdır. evet.
    2 -1 ... aklakara
  • jinekolog

    63.
    geri zekalı kezo evli misiniz sorusuna takılmış. adam sana patlak mısın diye soruyor yani ona göre muayene edecek. bu soruya sen niye kudurdun ki şimdi bi yaran var galiba. evet.
    2 ... aklakara
  • yeni şeyler getiriyorum